neděle 18. října 2015

Let´s Begin

Krásné nedělní odpoledne 


Již dlouho jsem se odhodlávala k tomuto kroku. Dnes se to zdá jako Blog-mánie. Každý je sleduje, Každý ho má. Tak proč bych měla také zakládat vlastní stránky, když jich je tu už tolik. Mohla bych přinést Já něco nového do tohoto virtuálního světa? Mohu někoho inspirovat, tak jak to dělají jiní? 
V hlavně mi stále běhalo toto dvouslovní: založ Blog, založ Blog....

Time to Smell Flower


Ale znáte to nechce se vám poslouchat co vaše hlava říká...stále jsem si myslela, že to není nic pro mě. Najednou se však kolem mne objevovali lidi se stále stejným požadavkem: Prosím tě máš svůj Blog? Rádi bychom si k tobě chodili pro inspiraci. 

Ano, toto magické slovo se kolem mne začalo objevovat tak často, že jsem tento krok konečně učinila. A ani nevíte jak moje srdíčko skáče radostí a dušička má konečně klid. Trvalo to déle než bylo zřejmě potřeba, ale tak je to se mnou pořád. Uvědomila jsem si že každý je Unikát a každý z nás může světu nabídnout něco originálního, jedinečného co tu ještě nebylo. A tak po krátké procházce v lese, kde jsem si utřídila zbytek mých neposedných myšlenek, jsem sedla k počítači a začala psát tento článek. Sama jsem překvapená, jak jednotlivá písmenka tvoří slova a ze slov se skládají vět a z těchto vět teď tvořím svůj historicky první článek. Jak úžasné!!! Nikdy jsem nevěřila, že bych toto mohla dokázat!!! Mé srdíčko přetéká pocitem radosti a štěstí :) (já to říkám pořád, že ke štěstí stačí maličko, jen vědět kde to správné maličko je) 

One day in Forest

Asi Vás bude zajímat o čem budu psát: FoodBlog? FashionBlog? BeautyBlog? asi tak vše dohromady jak se znám. Budu tu s Vámi jednoduše sdílet svoje zážitky, myšlenky, nápady a cokoliv co mi přijde zajímavé a o co bych se ráda podělila. Upřímně? Sama jsem zvědavá jakými kroky se tento Blog bude ubírat a co vše se tady objeví. Jeho nepodstatnou součástí jsi však ty můj milý čtenáři :) Těším se na jakoukoliv reakci, komentář a návrh o čem psát :) 

Přeji všem krásný nedělní den :) 

S láskou <3 <3 <3
Annemarie



Žádné komentáře:

Okomentovat